16.02.
Kochane Piątaki !
Na poniedziałek przygotujcie zadania z podręcznika ze strony 47.Pracujcie z podręcznikiem, płytą i zeszytem. Tym razem nie wysyłacie nic do mnie pocztą elektroniczną. I tak:
0. Zrób nagłówek na środku kartki: POWTÓRZENIE ROZDZIAŁU 3.
1. Pomiń zadanie 1.
2. Wykonaj zadanie drugie: dopasuj połówki wyrazów tak by powstały nazwy gatunków muzycznych i zapisz je w zeszycie.
3. Wykonaj zadanie 3- zapisz czasowniki z końcówką - ing. i podaj znaczenie czasownika wg wzoru:
forma podstawowa pisownia z -ing tłumaczenie
wear wearing być ubranym w ..., mieć na sobie
...... ..........
4. Wykonaj zadanie 4. Co robi Harry ?Zapisz zdania w zeszycie używając czasowników z ramki. Jest o jedną czynność za dużo !
5. Wykonaj zadanie 5. Przyjrzyj się obrazkowi i osobom. Jakie czynności one wykonują ? Ułóż i zapisz w zeszycie 3 zdania prawdziwe i 3 zdanie nieprawdziwe o tym, co robią poszczególne osoby na obrazku.
Wszystkie zadania umieść w zeszycie pod ostatnią lekcją.
W poniedziałek będzie powtórzenie materiału z rozdziału 3, a w środę napiszecie całogodzinny test.
Już teraz zacznij powtarzać materiał wg poniższych punktów:
NACOBEZU DO TEST UNIT 3:
1. Potrafisz poprawnie zapisać i przetłumaczyć 13 nazw instrumentów i 8 nazw gatunków muzycznych. - str. 37
2. Znasz znaczenie 5 zwrotów z codziennego języka angielskiego - str. 39.
3. Poprawnie zapisujesz czasowniki z końcówką -ing. - str 40.
4. Poprawnie zapisujesz zdania twierdzące i przeczące w czasie Present Continuous i tłumaczysz ich znaczenie na j. polski - str. 40 i 42
5. Proponujesz i reagujesz używając poznanych zwrotów - str. 41 + zeszyt.
__________________________________________________________________________________
14.02.
Kochana Klaso Piąta :))
Widzimy się dopiero w poniedziałek w przyszłym tygodniu.
W związku z czym, proszę o przesłanie zadania domowego, które zadałam w poniedziałek
w e-mailu do mnie na adres efkakp@gmail.com najpóźniej do 24:00 w czwartek.
Przypominam, że zadałam zadanie 3 i 4 ze strony 51. Jeśli nie znasz jakiegoś słówka - sprawdź je w słowniku z tyłu podręcznika ! Pamiętaj o pracy z płytą: czytaj, ćwicz wymowę.
W czwartek pojawi się kolejne zadanie dla Was do przygotowania na poniedziałek.
Koniecznie zajrzyjcie tu już w czwartek !
Pani Ewa
Strony
- Strona główna
- JĘZYK ANGIELSKI w PRZEDSZKOLU
- TEACHING IDEAS: games, action songs&rhymes
- WYDARZENIA
- KONKURSY SZKOLNE, GMINNE i KURATORYJNE
- NACOBEZU GRADES IV-VI
- PROJECTS
- Internet resources and applications
- Program English Teaching
- NOWOCZESNA EDUKACJA - PORTALE I ARTYKŁY
- English Teaching w mediach
- Zrealizowane projekty językowe
- Biblioteczka Anglisty
- (Foto)Relacje z działań w English Teaching 2012 i ...
- Videoteka English Teaching 2012 i ETAs 2014
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz