wtorek, 12 maja 2015

             Przeczytałam książkę pod tytułem "Huck Finn", którą napisał Mark Twain. Jest to literatura dla dzieci i młodzieży.
             Książka opowiada o chłopcu, który nie ma matki, ponieważ zmarła, a jego ojciec jest alkoholikiem, któremu nie zależy na synu, tylko na jego pieniądzach. Mimo to chłopiec jest bardzo samodzielny. Umie radzić sobie w trudnych sytuacjach, ma dobre serce co prowadzi do dobrych kontaktów z rówieśnikami.
             Polecam tą książkę każdemu, ponieważ ma niezwykle ciekawą fabułę i jest bardzo interesująca.

                   SŁOWNICZEK
tramp - włóczęga        shelter - schronienie
poor - biedny              cave - jaskinia
widow - wdowa          future - przyszłość
promise - obietnica     rules - zasady
escape - ucieczka        slave - niewolnik
orphan - sierota           annoyed - zirytowany


3 komentarze:

  1. Z tego co mi wiadomo to nauka języka obcego w tym i angielskiego poprzez czytanie książek w tym języku może być bardzo fajnym sposobem na naukę języka. Ja za to chwalę sobie uczenie za pomocą audio kursów https://www.jezykiobce.pl/s/105/audio-kursy-do-angielskiego i to właśnie dzięki nim jestem w stanie poznać bardzo dużo rzeczy z tego języka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem zdania, że nauka języka obcego jest ważnym aspektem i powinniśmy to robić regularnie. Dlatego ja również rozpoczęłam naukę i chodzę do szkoły językowej https://lincoln.edu.pl/ gdzie uczę się języka angielskiego. W takim przypadku już niedługo będę wiedziała o wiele więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo czytanie po angielsku na pewno daje nam większy zasób słownictwa oraz zwrotów. Właśnie dlatego ja jestem zdania, ze jak najbardziej warto się uczyć angielskiego i nawet można założyć swoją szkołę językową. Bardzo ciekawie napisano na stronie http://www.wlasnybiznes.eu/ile-kosztuje-zalozenie-szkoly-jezykowej ile kosztuje założenie takiej szkoły.

    OdpowiedzUsuń